-
Błaszczyk Piotr, Barański Sławomir: Analiza pracy silnika asynchronicznego w aspekcie sterowania wektorowego. Maszyny Elektryczne : zeszyty problemowe, 2013, nr 99-1, s. 247-251
-
Barański Sławomir, Błaszczyk Piotr: Wyznaczanie odległości do celu przy hamowaniu docelowym pociągów na I linii metra w Warszawie. Logistyka, 2014, nr 3, s. 319-325
-
Barański Sławomir, Błaszczyk Piotr: Wyznaczanie odległości do celu przy hamowaniu docelowym pociągów na I linii metra w Warszawie. Logistyka, 2014, nr 3, s. 319-325
-
Barański Sławomir, Błaszczyk Piotr: Wyznaczanie odległości do celu przy hamowaniu docelowym pociągów na I linii metra w Warszawie. Logistyka, 2014, nr 3, s. 319-325
-
Barański Sławomir, Błaszczyk Piotr: Wpływ urządzeń srk na czas następstwa pociągów na linii metra. Logistyka, 2014, nr 3, s. 312-318
-
Błaszczyk Piotr, Barański Sławomir: Analiza i modelowanie zachowań w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego. Logistyka, 2014, nr 3, s. 563-572
-
Błaszczyk Piotr, Barański Sławomir: Diagnostyka systemów oświetlenia w środkach transportu drogowego. Logistyka, 2014, nr 3, s. 573-580
-
Systemy automatycznego ograniczania prędkości ATP na sieci kolei
i w metrze - analiza procesów. TTS Tech. Transp. Szyn. 2012 nr
12
-
Bezobsługowe zawracanie pociągów metra na stacji końcowej.
Logistyka 2012 nr 3
-
Sterowanie pociągiem metra przez system automatycznego
prowadzenia pociągu. Zesz. Probl. Masz. Elektr. 2011 nr 91
-
Metodyka badań i diagnostyka urządzeń automatycznego prowadzenia
pociągu na przykładzie systemu SOP-2P. Zesz. Probl. Masz. Elektr.
2011 nr 90/2
-
Bezpieczny komputerowy system ATP. Logistyka 2011 nr 6
-
Niedopasowany falowo pętlowy obwód transmisyjny. Czas. Tech.
Politech. Krak. 2011 R.108 nr 13
-
Analiza porównawcza systemu SOP z innymi systemami
automatycznego prowadzenia pociągu na liniach metra. Pr. Nauk.
Politech. Warsz. Transp. 2007